Ik heb deze week mijn volledige Intel-positie gesloten. Toen ik in 2024 deze post schreef kon ik niet voorspellen hoe gek het allemaal zou gaan lopen: maar dit was uiteindelijk een prachtig resultaat. Mijn laatste aankopen waren rond de $17 – en de uiteindelijke verkoop was tussen $100 en $113. Een gek verhaal voor een bedrijf dat eerst deep value leek, toen in crisis kwam en dan door Trump werd geschokt tot de valuatie helemaal absurd werd.
Een mooie exit. Een lucky verhaal. Exit Intel.
