Intel-positie gesloten: wat een rush

Ik heb deze week mijn volledige Intel-positie gesloten. Toen ik in 2024 deze post schreef kon ik niet voorspellen hoe gek het allemaal zou gaan lopen: maar dit was uiteindelijk een prachtig resultaat. Mijn laatste aankopen waren rond de $17 – en de uiteindelijke verkoop was tussen $100 en $113. Een gek verhaal voor een bedrijf dat eerst deep value leek, toen in crisis kwam en dan door Trump werd geschokt tot de valuatie helemaal absurd werd.

Een mooie exit. Een lucky verhaal. Exit Intel.

 

aandelenportfolio
admin@aandelenportfolio.be
Als zelfstandig ondernemer was ik tot voor kort overtuigd van één ding: investeren doe je het best in jezelf! Mijn persoonlijke financiële situatie was dus tot enkele jaren geleden volledig afhankelijk van de resultaten van mijn eigen onderneming. Op deze site volg je mijn eerste stappen op de beurs en de uitbouw van mijn aandelenportfolio.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.